Supermarketite ja toidupoodide energiatarbimine on ärihoonete seas üks suurimaid. Meil on aga juba olemas vahendid energia säästmiseks ja süsinikdioksiidi heitkoguste vähendamiseks toidupoodides.
Külmutusseadmed moodustavad 35-50% toidupoe kogu energiakasutusest. Jaekaubanduses mängib jahutusseadmed olulist rolli säästvuse ja tõhususe eesmärkide saavutamisel.
Usaldusväärsed andmed teie klientide käitumise kohta kaupluses, säilitades samal ajal füüsilise turvalisuse. Seda saab kasutada kaupluse kujunduse optimeerimiseks, kliendikogemuse parandamiseks ja müügi suurendamiseks.
Riiklike ja ELi õigusaktide eesmärk on kiirendada hoonete renoveerimise rohelist lainet ja suurendada aruka tehnoloogia kasutamist kõikides hoonetes ning vähendada kasvuhoonegaaside heitkoguseid 2030. aastaks.
Supermarketid ja jaemüügikeskkonnad on tüüpilised keskkonnad, mis vajavad samaaegselt kütmist ja jahutamist: kütmist (talvel) või jahutamist (suvel), et hoida kauplus sees olevatele inimestele mugavana, ning keerukat külmutusautomaatikat, et hoida tooted värskena ja ohutuna. Võttes tervikliku lähenemisviisi supermarketis kasutatavale energiale, kontrollides nii tarbitud kui ka toodetud energiat (näiteks kasutades ära jahutamisel tekkivat soojust), saame luua väga tõhusa ja jätkusuutliku supermarketi.
Traditsiooniliste sünteetiliste külmutusainete (F-gaaside) globaalset soojenemist põhjustav mõju on kuni 25 000 korda suurem kui süsinikdioksiidi kasutamine külmutusainena.
F-gases have typically been used in equipment for refrigeration, air conditioning and heat pumps, and switching to natural CO2 refrigeration is a highly effective step that supermarkets can take towards meeting sustainability targets, and improving efficiency at the same time!
Kaameratest saadakse tohutul hulgal andmeid, mida saab integreerida teiste süsteemidega, et pakkuda klientidele lisaks füüsilisele turvalisusele ka muud väärtust.
Näiteks saab kaameraandmeid analüüsida koos hoone haldussüsteemist (BMS) pärinevate muude tehnoloogiate andmetega ning neid andmeid saab kasutada kaupluses liikumise soojuskaartide koostamiseks, et optimeerida paigutust, ilma et klientide privaatsust ohustataks.